luni, 5 septembrie 2011

O stare … o seara … o bucata din mine …


Eu cu ale mele, asa cum stiu eu sa complic orice e simplu ... intr-o seara ca oricare alta  ...

De vreo doua saptamani imi suna in cap o melodie ... “Te iubeam” oana sarbu – am descoperit ce era cand am auzit azi la radio canta, spre surprinderea mea (si in plus, nu am fost niciodata un fan infocat oana sarbu) ... si da, stiu, maine iar o sa imi spuna prietenii ca se pare ca iar sunt depresiva ... mi-au citit blogul ...
Nu nu sunt depresiva ... sunt doar dezamagita ... dar trece si asta ... (...)

Minciuna doare ... mai ales cand esti parte din ea ...

Iar lista lecturilor din seara asta ... printre care Boala lui Marin Sorescu si faptul ca nu inteleg cum ne pierdem pe noi ... treptat ... m-au dus la o concluzie pe care am gasit-o mult mai frumos exprimata aici: http://blog.alinamanole.ro/?p=196

“esti singura. asta e unica realitate”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu